Oj då:)

Var typ.... jätte länge sen jag bloggade, ja kan typ säga att det var förra året:)
Hade ett långt samtal med min Mia idag som sa: Nu måste vi få igång bloggarna så vi kan visa alla hur kul vi kommer att få det i Idre:)
Som sagt nästa vecka på tisdag kväll styr vi skodan mot fjällen. Blir borta till söndag. Ska bli kanon skönt.
Blir Simon och jag och de "bästa" kompisarna Nicklas och Mia:)
Så nu när bloggen är igång, nästa vecka blir det vinterbilder från backen:)
Annars har det inte hänt så mycket. Är bara snö, snö och snö ute. Är så jävla trött på snön:( Jag vill ut och spåra NU!!! Vi hyr ridhus en gång i veckan, men har ingen lust alls att köra hund i detta vädret. Så det blir mycket kondition.
Nästa vecka blir det en lugn vecka för djuren. Max och Pollo ska vara på hunddagis, Ebba hos Linkan och Katja och Eddie hos Simons syster.
Kan ju skriva lite om vår renovering. Det går bra, nu ska bara lister och golv läggas sen är hela övervåningen klar:)
Men ingen vila ingen ro, sen är det dags för vardagsrum och sen toalett.
Är lite hundträning inplanerat. Blir 6, 7 mars i Målilla. Kommer tydligen mycket folk. Ska bli kanon kul, längtar:)
Jaha nu är väl bloggen igång igen så vänta bara till nästa vecka för då..................:)
Glömde berätta en sak. Jag har fått hallux valgus. Ska till läkaren i morgon:(
Nu ska jag berätta definitionen av valgus falgus (eller vad fan det heter)
Drabbar oftast kvinnor i 50- 55 års åldern som håller på att komma in i klimakteriet!!! Jaha, jag som har ångest för att fylla 27, jag kankse igentligen är mycket äldre!!!
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Madde o Neo

Hallux valgus, låter inge vidare! Nå har du ljugit om din ålder ;)



Idre låter toppen, se till att komma hem i ett stycke bara!



Jo visst längtar man efter spår, men just nu plågar jag mallefjanten i längdspåren istället, jätte kul =)

2010-02-04 @ 12:48:51
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/
Postat av: M.

Hahahahahahahahahaha..



2010-02-05 @ 06:32:51
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0