Tjing tjing

Hej hej.
Då var det dags igen.
Här är allt fint. Jobbar på som vanligt, men trivs man med det man gör så är det bara roligt. Ingen dag är den andra lik:)
På fredag har jag bokat biljetter till public enemies med Jonny Depp. Hoppas verkligen att den är bra, älskar Jonny Depp, han är ju inte helt fel att titta på heller:)
Är ensam hemma ikväll, Simon och Linkan (www.linklexx.se) är i Virserum och åker vattenskidor och vattenskoter. De hade det bra förutom lite regn.
Simon har ju fyllt år också. Han säger till alla att han fyller 23, men jag kan avslöja hemligheten: DET ÄR 27!!!!!!
Han fick en jordglob av mig. Nu tänker alla, en jordglob. Men ja det var vad han önskade sig. Sen bjöd jag på mat på ming palace på kvällen. Även Linkan, Katja och grannen kom hit och firade lite på kvällen. Blev en lyckad dag.
Tro det eller ej men jag är ledig på fredag så det blir marknad och affärer på dan och så bion på kvällen. Blir kul att hitta på något ihop.
Måste ju gratta Lucas och han tjej till deras lilla bebis. Har helt glömt bort att skriva det här. De fick en liten flicka 10 juli tror ja att det var?!
Har även några dagar semester nästa vecka. och som alltid ska man hinna med en massa.
Åker till målilla och hälsar på alla på gråmanns kennel läger, sen till pappa och Petra sen virserum och marknanden, sen till mamma och Micke. och som alltid när man har semester så blir det säkert skit väder.
Hundträningen funkar så bra med Ebba. Om vi tänker på skyddet, men måste börja ta tag i mina transporter!!! De ser inte alls bra ut. Tragglar lite med Max apportering, vi är inte alls överrens om hur man ska göra. Han har en, kan själv idé och jag har en, ska göra idé. Får se hur vi löser det. Men hans spår har lossnat ordentligt. Han IPO spårar verkligen. Så kul för jag hatar att nöta spår:)
Är så jäkla sugen på att komma ut med Ebba i skyddet. Men tyvärr är det ingen tävling än på ett tag. Om man inte vill åka till Piteå typ, och det hade väl gått om man var garanterad en uppflyttning. Men tänk om man bryter spåret, himla kul då da....!!!:)
Kolla in det här. Vad är meningen liksom. Man ser det ju bara från luften typ.

 Vanligt gräs.

Som blir till det här


och det här

Jaja imponerande iaf.

Kommentarer
Postat av: nettan/rixi

Tjingeling=)här händer det massa saker i vanlig ordning..Vad kul att ni kommer förbi på Gråmanns lägret..Hälsa gammle mannen att rynkorna avslöjar alltid åldern hihih kram

2009-07-23 @ 19:46:07
URL: http://piggabrukshundar.se
Postat av: Anonym

Jordglob? Va fan..

2009-07-26 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0