jobb och borta bra men hemma bästa

Hej alla. Lovar att bli lite bättre på att uppdatera.
NU HAR KÖKET KOMMIT!!!
Ja i fredags så var Simon och hämtade det nya köket. Oj oj vad fint det blir, är långt kvar.
Så vad har hänt nu då. Jo just det Anette och Janne på Av centaurus var här och hälsade på. De hade även med Simons och min vinterjacka med tryck. De var jätte fina, vi blev sååå nöjda. Sen började vi med lite upplet, lydnad och skydd. Ebba gick ok, men det märks att vi har vilat ett tag nu:) Var och åt på pizzerian. Tack tack Janne och anette, är alltid lika kul när ni kommer hit. Nästa gång köket klart när ni kommer:)
Har fått nytt jobb här i Kalmar, så nu väntar en ganska lång utbildning, men gud vad kul. Så på den fronten flyter allt på kanon. Jag älskar verkligen mitt jobb, vill inte byta det mot något. Känns så himla kul att man verkligen längtar att få åka till jobbet, det är kvalité:)
Ska tävla min första skyddstävling i april, hoppas jag, så vi sattsar 100 på det nu.
Har varit i Västervik hela veckan. Så Ebba och jag har jobbat lite där i 5 dar. Är alltid lika kul att komma till Tess och bo. Tack så super mycket vännen för din gästfrihet. Inte alla som skulle tycka det är lika kul att få in en malle och mig till sitt hus när man har två katter också:)
Nu till helgen ska vi till hultsfred på hundläger. Ja eller läger och läger. Nettan och Anna har hyrt ridhuset i hultsfred i två dar, så ska vi träna och umgås. Är ett så himla coolt gäng blandat från Kalmar, Växjö och målilla/hultsfred. Ska bli så kul att träffa kusinerna, var ett tag sen sist. Hoppas allt går bra med "lilla" schäfern:)
Sen en jätte hälsning och krya på dig kram till Nettan, du är helt otrolig, trotts att du inte mår prima så har de dragit ihop gänget till helgen. Du ska få en bamse kram.
Även ett jätte tack till Linkan (www.linklexx.se) som just nu håller på att hjälpa Simon med köket. Ni är så duktiga såååå duktiga.
Ja det var lite uppdatering. Lovar lite fler bilder på köket snart, vill bara få upp lite mer innan fler före och efter bilder kommer:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja du är alltid lika välkommen. å jag ger ju igen sen i mars. =P



Å de blir några vändor för dig i februari med upp hit. Lycka till på lägret å med köket oxå för den delen.

2009-01-25 @ 22:15:01
Postat av: Linkan

Är ni inte klara med det där köket ännu ;) Får väl ta o komma fler dagar så det händer lite :)

2009-01-28 @ 20:05:30
URL: http://www.linklexx.se
Postat av: Anonym

ha ha, du skulle bara veta vad simon gjorde för miss med ena luckan igår:) vi var skapligt trötta.

2009-01-29 @ 13:18:46
Postat av: ICKA

2009-01-29 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0