Åka

bort i helgen, ska vi göra.
Blir att packa in hela familjen i bil och hunkärra och dra till målilla.
Är den årliga hundträningen:) Kommer folk från hela Sverige som ska va med.
Ska bli jätte kul att träffa alla och kanske få en nytändning inför alla tävlingar nu:)
Blir nog att hälsa på mamma och Micke en sväng ikväll när man ändå är hemma. För klockan 09.00 ska vi stå på start i morgon:)
Blir att bo på Målilla vandrarhem lör till sön. Blir säkert några kalla på lördagskvällen och eftersom jag är den ständiga fyllechaffisen så kan det vara skönt att slippa någon gång.
Jag kanske är lite larvig men jag skulle aldrig köra bil på en lättöl ens.
Ska försöka hitta min kamera så ni får se lite bilder på måndag.
Uppdatering kommer på söndag efter hemkomst.
Trevlig helg alla där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0