regn

Hatar när det regnar. Kan ju inte använda min fina cykel då, för på nya proffsiga cyklar finns det ingen bakskärm??:( Men det ska tydligen va så, och då kan man ju inte ändra något:)
Men jag har haft mycket jobb så det har blivit fler små promenader istället.
I går var en as kul dag faktiskt, jag var ledig, jag tog mig även i kragen och gick in hos frissan, som sökte hårmodeller till permanent och kvällen bestod av LASER GAME!!!
Som sagt börjar med att förklara mina nya lockar:)
Såg för ett tag sen att de sökte hårmodeller till permanent. Det var hos min vanliga frisör som jag brukar gå till, och jag vet ju hur bäst dom är. De fixar frisyrerna till melodifestivalen, är i USA och utbildar frissörer och dyl.
Så jag tänkte, go for it..... och så gjorde jag. Fick en tid dagen efter..... Var inte alls nervös:)
Men helt i onödan, blev verkligen super bra, är jätte nöjd med mina nya fina lockar, känns lite trendigt nu till hösten.
På kvällen var det dags för laser game. Blev tjejerna mot killarna. Tycker inte att vi diskuterar några poäng, men kul hade vi. Efter var det dags för mat på kinan. Super trevligt!!!
I morgon är det dags för jobb och en sväng på stan med Mia.
Ikväll blir det lugnt, med mannen i Virserum som ska skjuta Bambi i morgon:(
Så jag ger både Bambi och Helge ett försprång: SPRING!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mija

du har väl inte regnat bort?



tack för i söndags. himla trevligt må jag säga!!

2009-10-20 @ 16:00:12
URL: http://lifeofm.blogg.se/
Postat av: Nettan/Rixi

Vi planerar för fullt för Brukslägret i Påsk, här kommer en inbjudan till lägret!!



Välkommen till Bruksläger i Målilla 1-4 april (Påsk)

OBS! Anmälan skall bekräftas med betalning och är bindande.





Vi samlas på Målillavandrarhem Kl 13,00. Lägret avslutas med samling på söndagen den 4 april kl 16,00.



Vi kommer även att servera vårat mkt uppskattade PÅSK bord till middag på långfredagen.



Länk till Målilla vandrarhem: http://www.bandy.nu/vandrarhem/default.asp



Obs! Ni kommer dela rum med andra deltagare.



Instruktörer är:

Brukslydnad – Anna Lindelöf

Sök – Maria Vieweg

Spår – preliminärt Mikael Rydberg

Skydd – Glenn Andersson

Skydd – Sverker Lindblad



Anmälan: Via mail till [email protected] ange, namn, telefon, mailadress, grupp och ev. allergier ang. maten.



Anmälningsavgiften är på 2800 kr och betalas in på Jeanette Svensson Swedbank’s konto 8169-5 994 137 293-1, då ingår instruktör, boende, helgens alla måltider (Påskbord på långfredag) och massa gott fika.



För deltagare utan hund 1500 kr, då ingår mat, boende och deltagande i alla grupper.



Har ni några frågor kontakta Jeanette Svensson 0730839743 eller Anna Lindelöf 0707257498



Vi hoppas på en MYCKET trevlig helg tillsammans, varmt välkomna!

Anna & Nettan



2009-10-21 @ 12:42:26
URL: http://piggabrukshundar.se
Postat av: malin

helgen??

och framför allt...vad händer på Halloween???

2009-10-21 @ 17:12:40
URL: http://contradiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0