Max och jobb

Hej hej.
Fick idag reda på att Max röntgen resultat hade kommit.
Han var fri med A häfter. Gahhh jag blev kanon glad.
Har inte hunnit vara inne och kolla själv, har ju jobbat.
Ebba och jag är ju uppe i Västervik hos Tess och jobbar på visfestivalen.
Och damen har skött sig perfekt. Hon  är såå rolig att jobba med. Hon får ha på sig stålkorgen när vi går bara för att jag inte vet hur hon fungerar med folkmassor med mycket folk överallt, och det var tur kan jag säga. Hon har varit riktigt taggad var inte lönt att någon skulle hälsa. Kan säga att hon växt många centimeter under dessa dagar:) Blev även ett större bråk som vi hjälpte till  med, och jag kan säga att bangar det gör hon inte!!! Har sett mycket som jag inte trodde om henne och vi har fått massor med beröm. Men peppar peppar vi har en kväll kvar att göra:)
Återkommer senare.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: anneli/emma

Grattis till fina röntgen resultat:) så skönt att se att någon i släkten har flyt,nu är det bara att tuta och köra.

Kram

2009-07-12 @ 10:45:07
Postat av: Anonym

Ha ha. Jag gud var himla skönt. Lite kul att det blev A också:)

2009-07-12 @ 21:03:55
Postat av: icka

2009-07-12 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0