M och M

Halloj!!
Glömde i mitt förra inlägg att berätta om M och M, blev ju bara om P och P (skit kul det här tycker jag:)
M och M är ju mamma och Micke:)
Var ju hos dom på torsdagskvällen, på marknaden, och hälsade på.
Vi blev bjudna på kanon god mat och hälsade på deras nya familjemedlem, Tyson:)
Tyson är en liten karelsk björnhund och gråhund. Även kallad vildsvinskanonen. För det är precis är köpt för. Han ska jaga gris!!!
En svart liten boll var det, han är så jäkla söt, och med den attityden han hade så lär det nog inte bli några problem:)
Men man har ju svårt att se den lilla söta lurviga björnen jaga de äckliga grisarna:( Bläää!!!
Men med de linjerna han har i sig så kommer det nog inte bli några problem om bara Micke lägger ner tid på honom:)
(Tack Suzzie för tipset om Tyson, Tarsan, har ju fullt att komma ihåg våra egna djurs namn:)

Kommer till Hultsfred i helgen också. Blir att sova hos P och P. Ska nämligen jobba på stationen i Hultan. Är ju GP speedway i Målilla hela helgen.
Även de har ju fått nya medlemmar i familjen en Emil och Ida:) Två små kattungar som flyttat in. Tro det eller ej med den ena fångade en mus första dan han kom:( Vi har haft vår i snart ett år och han har inte tagit nån!!! Men men alla kan ju vara sega i starten....

Har även anmält mig och Ebba till två lägre skydd, avslöjar inte vart eller när hi hi:)
SM närmar sig med stora steg nu, längtar såå mycket. Tyvärr blir det handlingsstop i år eftersom VM i Österrike är helgen efter:) Behöver pengarna dit känner jag.
Tänkte titta efter ny skyddsarm på SM, men vi orkade inte vänta dit så vi beställde en kenjan från loboo, kommer säkert vilken dag som helst nu.
Träningen med djuren gick bra igår. Markus med Coch var på besök. Han körde igenom elit skyddet och lydnaden. Och jisses så fint han gick, var som att se en helt ny hund, jag är imponerad, de blir farliga i år. Kanske inte skulle avslöja formen, men jag kunde inte låta bli, för det såg kanon ut:)

Till sist vill jag bara säga: Ett stooort lycka till, till alla vi känner som ska tävla SM:)!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej och hå, kram I


Kommentarer
Postat av: suzie

Slänger in en liten rättning:

Hunden hette bara Tarzan i ungefär 2 dagar.

Sen bestämde de sig för TYSON! =)



Ha det fint! Kramar

2009-08-12 @ 21:19:18
URL: http://suzettej.blogg.se/
Postat av: malin

hej hopp

jag har fortfarande inte bestämt mig om SM, men har ni plats om jag får för mig att vilaj följa med?? puss

2009-08-20 @ 16:45:36
URL: http://contradiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0