väder:(

Har en massa att göra idag, har även hunnit med en massa. Men så fort jag städat hela huset med strålande sol ute och är på väg ut för att ta hundhuset och gården, jaha då öser regnet ner. Det enda positiva med det är att vår garageuppfart blir fin. Den är helt klar nu är bara elen som ska dras till hundhuset......
Ska in till jula idag och köpa belysning till gården och till hundarna. Simon tycker att jag har lite orimliga krav tex att hundarna ska ha varsin nattbelysning och spotts i taket. Tre lampor på rad med dimer ute osv. Hmm får väl se hur mycket jag får igenom:)
Igår var vi ute hon Katja och Linkan www.linklexx.se  
På förmiddagen körde vi sök. Var Matti, Linkan, Katja, jag och Simon. Gick bra för alla tycker jag.
Ebba och jag kör fortfarande klapp klapp, för raka och snabba skick. Tre figgar på varje sida och skall. Hon skötte sig så fint min lilla pärla. La även ett spår till lilla Max, med tre pinar. Han har lite brottom i början men lugnar ner sig efter en stund.
Sen var det fika i solen. Deras hus och allt runt om är kanon fint, och finare lär det bli när appell planen och utbygget kommer. Verkligen ett kanon ställe ni fått tag på:)
I morgon är det träning med gänget. Ska bli så kul, Matti tycker att det är dax att börja med korgen. Är så himla kul att få gå vidare i sin träning.
Är fortfarande i val och kval om jag ska börja köra in tvåan eller om jag ska koncentrera mig enbart på bruxet. Tål att tänkas på:)
Nu är det dax stora plånboken och så jula!!!!!!!

fina bebban

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu har jag oxå en Malle!!!! :)

2008-09-29 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0