åhhh

Mitt spår med lilla Ebba igår gick helt åt pipan:( Vet inte vad det var, hon tog inte ens upp upptaget utan bara virrade. Har ju börjat spåra lite med linan och inte koppel, bara för träning inför nästa vecka. Älskar att spåra i koppel, så ni kan ju tänka hur mitt lägre spår ser ut:)
Men men ska ut idag också och se, så fort det blir så så roppar man noskvallster:)!!!! Kan ju faktiskt va så, men då borde det märkasnågot på de andra 3 får la se.....
Varit väldigt tunnt med jobb denna vecka. Har varit så skönt, inte för plånboken kanske men för livskvaliten.... Behöver verkligen det. Lite oväntade inkomster är ju på G rättare sagt 18.000:- tack min kära mor för en del av dom:)
I morgon bär det hemmåt. Ska äta fint i morgon kväll med mamma, mikael och hans dotter. Ska bli kul att träffa henne. Simon, Matti och Linkan ska fiska kräftor, men det drar mer med rödvin och plankstek. Så Ebba och jag blir kvar över natten och åker direkt till hundträningen och alla hundkompisar på lördag förmiddag. Sen blir det kräftskiva på lördag kvällen och stooort party, bilder kommer. (om de inte blir censurerade:)

Kommentarer
Postat av: anna & zelda

nu är du utmanad :) kolla bloggen!

2008-09-11 @ 12:43:42
URL: http://annazelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0