Snacka....

om att vara velig:) Blir en annan bil nu... En volvo V40 kanon fin. Bilder nedan:

image90
image91
image92
image93
image94

Ja jag tycker iaf om den:)

Har tyvärr inte fått några bilder på min kusin från balen än, men det kommer nog.
Måste även tacka min kära far för ficklampan jag har fått... Den kostar flera tusen om man ska köpa den själv, så tack tack för den...
I morgon ska jag hem och fira mamma. Har ju inte haft tid att komma hem idag och fira mors dag, så jag tar det i morgon istället......
Jaha tror inte jag har så mycket att tillägga, har varit mest jobb i helgen och nu ska jag in och köra ett 12 timmars köttpass, vaken natt... Sugna va:)
Puss och kram Icka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0