Skön.......

dag. Ja eller den bästa på länge iaf. Har köpt en ny bil nu som ska hämtas på söndag i Helsingborg. Är en likadan bil fast en vit, kanon fin faktiskt... Har beställt tonig till den nu också, så det blir nog bra.. Måste ju ha en bil, och en combi, nu åker man ju runt i en minibil, och hundarna ser ut som två kassler i baksätet, vill inte åka så långt heller när man inte har någon bur till dom, säkerheten är ju inte direkt hundra... och jag älskar ju mina två bäääbisar:)
Längtar till torsdag. Är ledig torsd. fred, lörd och söndag, förhoppningsvis... Ska till Västervik på torsdag och träna lite hund och fixa mitt kombi kort. Var ju och tog kort igår till mitt väktar kort och nya körkort... Gud man ser ju helt mupp ut... sitt rakt, sträck på dig, le osv..... kännde mig som en guppi fisk. men jag fastnade ju iaf och blundade gjorde jag inte heller.........
Väntar med spänning på mitt väktarbälte. Har beställt ett komplett med handfängsel och allt:) Inte billigt kan jag  meddela, men nu är det klart iaf.....
Har även tagit en långtur med Diddi idag, hon var helt galen...... sprang med pinnar och gick fot om varandra, utan att jag ens yttrat mig:) Ska upp till klubben och köra lite sen, hann ju inte med så mycket på träningen med gänget igår, var tvungen att jobba..... Så jag får ta igen det idag....
En helt meningslös blogg idag känne jag, men nu har jag iaf uppdaterat lite...
P och K Icka

image87systeryster i mitten

image88Mamma, Alexander och Fia när de var på Öland och hälsade på mig på jobbet:)

Måste bara lägga in en bild på mina otroligt snygga skor som inhandlades idag:)

image89

Kommentarer
Postat av: Tess

Ha ha du har ju skomani. ;-) Men dom av snygga. Hoppas bilen blir bra nu.. =)

2008-05-21 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0