klart...

nu är skiten klart. Äntligen är man färdig hundförare:) Klarade mitt funktionsprov igår.. nog om det.......
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.... Har mycket på jobbet, men det är riktigt kul..... älskar verkligen mitt jobb..
Kanske skulle vilja vara ledig lite mer helger, men å andra sidan är det ju oftast då det händer saker.....
Håller på att städa lite här hemma idag, nu är det helt underbart att ha fyra hundgårdar som står klara:)
Just det har fått chokladbollar av simons mamma:) Shit, min stora last:) har fika pauser här hela tiden....
Måste ge ett stort grattis till mina kollegor som också klarade uppkörningen igår: Patrik med Lycka och Malin med Arga....... Fullt ös medvetslös.....
Jaha, kanske kommer på något lite senare, puss och kram

image69Tjh Chade`s Diddi:)

Hej igen. Har varit ute och fotat lite på våra hundgårdar.... Här kommer lite bilder..

image72

image73

image74Inne. Som ni ser är det inte helt klart här än:) Men Simon och hans pappa jobbar på bra här ute:)

Kommentarer
Postat av: anneli/emma

GRATTIS!!jättekul att det gick bra,nu kan du pusta ut.

2008-05-17 @ 11:39:38
Postat av: Eva med dottern Gråmanns Stella

Stort GRATTIS va kul att nu få jobba med hund :)
Lycka till i fortsättningen och hoppas ni får ta många busar :) :) Hoppas nu Stella går i sin mammas fotspår ...

2008-05-17 @ 13:04:18
Postat av: Icka

Ja, det är verligen super roligt. Nu blir det många festivaler i sommar:) och förhoppningsvis många grip:)
Mvh

2008-05-17 @ 13:11:41
Postat av: Nettan/Emma

Super grattis till er=)
Hundgårdarnna blir ju super bra..
Mitt projekt står stilla i helgen hihih men våra är snart färdiga med kramizzar nettan/Emma

2008-05-17 @ 18:20:34
URL: http://www.piggabrukshundar.se/
Postat av: Tess

Säger grattis här med.. Lite avis på er. eftersom jag vill oxå jobba med hund. :-(

Snygga hundgårdar. blir ju kanon när dom är klara.. =)
kramis

2008-05-17 @ 21:25:37
Postat av: Annelie/Marcus

Stort GRATTIS till dig:-)Va roligt att du är färdig hundförare nu. Kanonfina hundgårdar, mycke slit men skönt när de blir färdigt. Syns snart :-) // Kramar

2008-05-18 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0