Hej hopp

just i skrivande stund sitter jag och väntar på att få träna hund, hör på den, som om man aldrig gör det annars:)
Ha ha, har träning med företaget klockan 15.
Har ju 4 plus en hund här idag, funkar kanon bra lilla Lycka verkar trivas riktigt bra. Var ute på en långtur i skogen med henne förut, som de flesta vet så hon och Diddi inte bästa kompisar, så en sån här dag blir det mycket motion även för matte.
Börjar bli riktigt nervös för på fredag, känner att jag har lite kvar som jag skulle vilja bli helt klar med. Typ köra lite mer plats med skott, har varit lite slarvig där.... Sen blir det lite mer framförgående idag. Igår på träningen så slarvade hon och tog typ något steg innan hon stannade... Buhu har ju gått så super innan. Ja ja skulle jag få välja så blir vi nog aldrig klara:)
Hoppas även på lite finare väder i morgon, om man nu får begära det, tyvärr lite blåsigt idag:) Blir liksom lite trevligare då *ler*.....
Ha det gött kram Icka
Här kommer lite bilder på jobbet från förra året. Observera att jag jobbade som teamleader och fick vara chef över självaste sambon, som jobbade på samma ställe:) (han blir så lack:)

image57Grönhögen -07

image58Håksn och Patrik:) ni är bäst...

image60Jag i fullt arbete:)

image61Marknads festen 07

image62Patrik på skidor -07

image63Jag och simon på vattenskotern

image64Vattenskotern igen


Kommentarer
Postat av: anna & zelda

du är utmanad!! läs min blogg

2008-05-12 @ 19:12:32
URL: http://annazelda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0