:(

Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar!



image53


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom självkänsla och skriver även om min vardag och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Välkommen in!

2008-05-02 @ 20:46:14
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du skriver aldrig någe om ditt privatliv

2008-05-03 @ 20:45:33
Postat av: Icka

Hej någon:)
Oj trodde allt jag skriver om handlar om mitt privatliv, eller jag tar upp det jag tycker om att skriva om, och sånt som jag tror andra vill läsa om... Men självklart är det något speciellt du undrar över är det bara att fråga.
Kramizzar Angelica

2008-05-04 @ 08:30:42
Postat av: Andreas

Hej!
Hur e det? Vet att du inte e jätteladdad jusst nu! Men kan inte hjälpa det!
Du är väl okey?
Som ja sagt innan, är det något så hör av dig! Minsta lilla!
Hörs imån!
Kram

2008-05-10 @ 02:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0