Bilen är död

Som de flesta vet så var jag med i en bil olycka inatt. Vill bara skriva att jag är ok efter omständigheterna.
Skriver och förklarar mer när jag känner att jag orkar.
Mvh Angelica

Sen olycka på väg 25

Kalmar i går 23:17 | Uppdaterad i dag 11:07

En olycka skedde på fredagskvällen när två bilar krockade klockan fem över halv elva på väg 25 mellan Smedby och Trekanten, i höjd med Harbymo.

Flera ambulanser larmades till platsen då uppgifter till en början talade om flera skadade. Antalet skadade decimerades senare till en person som tappat medvetandet vid smällen. Personen vaknade sedan upp innan ambulans nått platsen. Personen som varit avsvimmad fördes in till sjukhus men ska inte ha blivit allvarligt skadad.

Runt halv tolv var räddningsarbetet avslutat.

Vad som orsakat olyckan är oklart.
Barometern


Kommentarer
Postat av: Patrik

Köp en massa trisslotter Angelica

2008-05-10 @ 17:56:12
Postat av: Nettan/Emma

Hua vad otäckt!Hoppas att allt är bra med dig gumman.Hör av dig så vi vet att allt är okej..
kram Nettan/Emma med flock

2008-05-11 @ 07:37:07
URL: http://www.piggabrukshundar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0