Hänt.......

en del i helgen.... 
Har varit i Västervik och tränat hund med företaget..... Var kanon kul...... Tyckte alla hundarna gick  bra, jag är mest imponerad av miljöbiten..
Sen var jag på lager 157 och hälsade på Ullis, köpte två par byxor och mycket mer, puhhh. Men hjälp vad bra det var absolut värt ett besök.....
Sen blev det lite jobb i Västervik på fredag kvällen...
På lördagen var ju tanken att jag skulle till Lina på födelsedags fest, tyvärr blev det inte så, då hennes hund Zeke    
 fick åka till vet för akut operation. De trodde att mjälten hade spruckit. Så självklart ville hon vara kvar hos honom över helgen... Krya på dig nu Zeke. Så får vi ta kalaset någon annan gång.
Själv åkte jag hem med siktet inställt på palace springbreak..... Åkte med Karin och Micke på grillfest, men hade ju tanken på hundarna som var ute i hundgårdarna, så tyvärr kunde jag inte börja dricka förens sent på kvällen.... Eftersom min andra hälft inte var i prima form kan man säga...:)
Så när jag satt och grillade kom min senila jag på att: ÅÅhh jag har ju inte jobbat på hela dagen:) sagt och gjort, iväg skickade jag ett sms till Jonas, personal chefen på palace:
Hej. Är ledig idag om ni behöver någon extra hjälp i baren inatt......
Tog ca 2 sekunder så ringer telefonen: Jaaaaaaaaa kom hit vid 20.30....
Sagt och gjort ställde mig i baren på skälby loge och gjorde natten ihop med Clabbe och 80 tals musik....
Måste bara ge Håkan Hellström en mega applåd. Satt på trappan till logen, när baren var färdig roddad, och lyssnade på honom. Vilken underbar live artist han är:)

Kvällen slutade plötsligt när Icka fick ta sin n ya svarta fara och åka och fiska upp sambon som hade deckat klockan 22 i någons lägenhet... Sen bodde han på toan och körde buss hela natten:)

Till Simons stora glädje, ihop med bakfyllan, var det släktmiddag idag.....:)

Kanon god mat och trevligt sällskap, tack för det...

Avslutade dagen med en ridtur ihop med Anna.... Under tiden arbetade stallpojken med sommarhagen så de kunde släppas på betet... Tack för det..... eller ja han gör ju bara sitt jobb:)

Nu är det en hel vecka hårt arbete... Som avslutas med att syster yster kommer hem från Norge på fredag:)

Puss och kram


image96Max






Kommentarer
Postat av: Nettan/Emma

Tja hihihi
låter som du har haft en bra helg=)
hua stackars simon hulken är inte och leka med när han hälsar på hahahha..kram Nettan/emma

2008-06-02 @ 07:30:16
URL: http://www.piggabrukshundar.se/
Postat av: icka

Inte ett dugg synd om honom:)

2008-06-02 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0