Simson

Nu har vår lilla kisse varit hos oss sen i lördags, och allt går jätte bra.
Han sover bredvid mig i sängen och ligger och myser mellan husse och matte om kvällarna. Allt går kanon:)
Har tagit lite bilder på köket, så ni alla ska få se hur köket ser ut just nu puh!!!
Även några bilder på Simson.

 Köket

 kök

 kök, kolla in de nya lång smala fönsterna:)

 hallen

 Simsons plats. Men han ska få en riktigt fin plats i nys köket, när det är klart.

 Simson på favvis platsen, på fönsterbrädan över vår säng:)



 fina Simson

Kommentarer
Postat av: nettan/Emma

Erat kök är lika fint som mitt är nu=)

undra vem som blir färdig först?hihi dem verkar ju inte så snabb jobbade varken simon eller johan hahaha..Har det kommit mallenutt katter nu med?han var sötttt ha det gott kram Nettan/emma

2008-12-08 @ 18:01:02
URL: http://piggabrukshundar.se
Postat av: Maria Linné

Åh vad jag blir glad att se Simson! Jag är så glad att det var just du som ringde och ville ha en katt!! Jag fattar verkligen inte hur folk kan överge sina djur, man blir så förbannad. Om jag kunde så skulle jag behållt båda katterna själv men det går dåligt med astma tyvärr, men jag är så övertygad om att Simson har det så himla bra där han är så då känns det lite lättare iaf. Herrejösses vilket projekt ni har framför er. Jag visste att ni skulle renovera köket men guudars, att det var så totalt från grunden. Vilket arbete ! Vad ni ska mysa o gotta er när allt en dag blir klart ! Hoppas nu att Simson jagar duktigt så ni slipper råttskit i sängen ;-) Kram Mia

2008-12-11 @ 13:42:42
URL: http://www.hanky.se/linne
Postat av: Tess

Vart sjutton har ni sovrummet nu då?? ser ut som det är utslaget med ju. =P



Kanonsöt kisse med ju. =)

2008-12-12 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0