I morgon...

vill alla som känner mig känna mig lite mer, och alla som inte känner mig vill ha min autograf, för i morgon ska jag vara med i Rix Fm!!! Skämt och sido..... Ingen har väl missat att min plånbok kommit bort, eller ja skaffat fötter och gömt sig i en vrå.... Gick och städade här hemma häromdagen och lyssnade då samtidigt på radion.....: Om ni behöver hjälp med något, precis vad som helst så ring eller maila in till rix fm hjälp..... Slog ihop mina små grå och gick in på datorn, fast besluten om att den här gången ska banne mig inte plånboken vinna... Mitt mail löd typ:
Hej.
Jag har tappat bort min plånbok under mystiska omstänigheter.
Gick och packade för min resa över helgen när den plötsligt inte fanns
i min hand längre. Har letat otaliga timmar efter den men utan resultat.
Skulle därför behöva komma i kontakt med ett medium. Snälla hjälp mig
med detta. Mvh Angelica
Ha ha ha, nu j***ar ska jag allt hitta dig.... snart 1-1 till mig.
Detta har blivit en ren princip sak nu, kortet är ju spärrat och så, men den ska inte få vinna över mig...:)

Nu till lite hundträning. Glömde att skriva att jag var i Virserum i lördag och tränade med Nettan, Jimmy, Emma och Micke i lördags. Kul träning, alltid lika roligt att träffa gänget. Även ett kanon stort grattis till Emma och Gråmanns Diva som blev uppflyttade till elit spår och vinst i söndags. Kanon jobbat.
Har även haft våran tisdags träning idag. Stumpan gick kanon. Körde några modprov för att hon ska få lyfta på gumpen lite. Hon hade riktigt höga och fina angrepp.. Lydnaden gick också bra., ..Vill bara köra min uppkörning nu....
Sist men inte mins: I morgon tar jag dig, moahhhh

image43Dagens bild på lilla Max:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0