Hej hopp

Idag har jag och Ebba både hunnit med lydnad, spår och en sväng på cykeln i skogen. Max har också kört lite lydnad och fick följa med på cykelturen.
Skönt att inte börja jobba förens 15, då hinner man med sånt innan det blir mörkt.
Helgen har varit lugn för min del.
Simon åkte till Kristianstad i fredags, han skulle tävla elit skyddet med Eddie. Tyvärr kunde inte jag följa med, hade jouren i arresten. Så hela min och Mias lördag gick åt till att handla. Hansa city öppade i Kalmar, och det var verkligen super bra, mycket fina kläder och mycket affären. Avslutade på IKEA med inhandlade julsaker inför första advent:)
Kvällen blev lugn för min del.
Igår hade jag en riktig slapp dag, var länge sen. Ös regnade ju hela dagen också, så det gjorde nog inget:)
Till Simons tävling då. Han hade fullt på platsen, ett dåligt upptag i spåret, men alla pinnar med sig in, trippel tia i söket, och en riktigt kass lydnad, vilket gjorde att han avstod skyddet. Han har tävlat lite mycket nu för att gå ut och köra skyddet när det ändå inte blir ett bra slutbetyg. Eddie har börjat ta för sig lite för mycket i skyddet och sen är ju skaderisken hög. Var ju ändå söket som inte har funkat på de senaste tävlingarna, så han var jätte nöjd att köra tre tior. Smart gjort tycker jag. Han hade haft en jätte trevlig helg hos Jimmie med Nettan och co.
Även ett jätte grattis till Nettan som körde godkännt i högre skyddet:)
Tack och hej för denna gång:)

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Nästa gång följer du med Icka! Simon klarar inte ens att duscha själv!

2009-10-26 @ 21:57:55
Postat av: Icka

Jimmie: Kan du förstå hur jag har det här hemma, VARJE DAG!!:)

2009-10-27 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0