halloj

Trodde detta skulle bli en vuxen blogg nu, ha ha.
Var nämligen hos optikern häromdagen. Får så ont i huvet när jag sitter för länge vid datorn. Ringde och förklarade mitt problem, som de i sin tur trodde var att jag var översynt.
Sagt och gjort, jag fick tid. Traskade dit med tankarna: jaa då blir det ett par tusen för att par snygga bågar nu då osv osv.
När min undersökning var klar sa han: Du har syn som en stridspilot. Hittar inte ett fel och det är ovanligt, första gången i mitt liv faktiskt, sa optikern. Man hittar alltid något fel på alla, sen att felet är så litet att de inte behöver glasögon är en sak, men det finns inte något alls på dina ögon.
Ha ha. Så nu går jag omkring i pilot kläder och övar mig inför krig. För jag ser tom en myra på marken:)
Sen finns det ju en sak till att berätta. Jag ska byta jobb:) Både läskigt och kul. Jag älskar mitt nuvarande jobb och det kommer bli kanon tråkigt att släppa detta. Men livet rullar ju på. 
Så from 1 maj hittar ni mig på polis stationen i Kalmar. Har fått en LKC operatör tjänst. 
Men jag kan säga en sak, jag kommer aldrig gnälla på lapp lisor längre, och den som gör det kommer jag personligen spöa upp!!! Om ni vet vilket jobb de gör. Vi har nog räddat många liv. Tänk på det innan ni gnäller nästa gång. Vi sätter inte lapp på de bilar som står rätt!!!:)
Hundträningen knallar på. Tyvärr har min Ebba inte varit helt bra sista tiden. Hon har haft någon konstig hosta? Trodde det först hade med träningen i ridhuset att göra. Men det verkar inte va det. Så nu ska vi behandla alla hundarna för noskvalster först. Hon är jätte fin i halsen, tonsillerna ligger där de ska och hon är inte röd. Men vi börjar i ena änden och hjälper inte det så får vi väl leta vidare.
Har iaf börjat med dubbeln. Skit kul moment som kommer ge mig många sömnlösa nätter, ha ha. Har inte kommit så långt så det är för tidigt att berätta om det går bra eller dåligt. Men vi jobbar på.
Nog om allt, hej svej

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Då får du spöa mig då. För FY FAN VAD JAG OGILLAR LAPPLISOR!!!! Dock inte dig Icka.

En gång lurade jag dock systemet då jag satte min bot på bilen bredvid..

2010-03-25 @ 23:56:33
Postat av: Icka

Ha ha. Man ska leta upp en bil som ser ut att tillhöra en tant, de tittar aldrig på lappen utan bara betalar:) kanon bra.

2010-03-26 @ 10:33:11
Postat av: Nettan/Emma

Glad påsk=)

ät inte för mycket ägg nu kram

2010-03-31 @ 13:15:31
URL: http://www.rixdivanskennel.se/se
Postat av: Madde

Glad Påsk!

Träna hund och ät godis för mig också, själv ska man jobba, men det blir nog lite av båda ändå hoppas jag.

2010-04-02 @ 19:15:14
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0