Har

märkt att jag börjar varje inlägg med: Det var ett tag sen jag skrev här:)
Men inte den här gången, var bara några dar sen jag skerev här, vet inte men jag tror att meningen med en blogg är att man ska uppdatera nästan varje dag.
Idag har jag varit hos skomakaren men slutade på inter sport.
Jag tänkte gå till ksomakaren så han kunde göra ett hål åt min halux valgus. Men kul för honom att han skulle åka till kanarieöarna och inte hade tid med mitt hål. Trodde inte heller på min idé att bara göra ett enkelt litet hål i mina pjäxor. Nej men ha det så kul i värmen då:(
Gick ner till inter sport och frågade om de kunde värma om dom. Hittade en super duktig tant som hjälpte mig. Kul att hon var 50 och vi kunde diskutera våra likadana knölar på fötterna:(
Slutade med ett par nya sulor för 600:- men got dame vad sköna pjäxorna blev. Tårna rätade ut sig, gutt.
Så nu är det jag och alla 50+ i Idre som kommer ha ilägg i pjäxorna för 600:- men vi har ju ett samtal på afterskin, jag och Greta 60........
Tog en timme istan med Ebba också, bra med lite miljöträning när man bor i skogen.
I morgon är det 4 timmars hundträning på kvällen. Hoppas motivationen är bättre än i tisdags.
Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0