var faktiskt sovrummet klart:)
Blev så himla fint, ser ut som taget ur en inredningstidning:)
Köpte en furusäng med madrasser och sängbord i fredags. Hatar furu. Förlåt men jag tycker verkligen det är fult och tråkigt.
Så jag började med ett litet projekt här hemma. Så nu är sängen vit och mörk betsad. Det blev kanon snyggt, lovar att lägga upp bilder så fort jag hittar min kamera. 
Idag blir det hundträning, så även hela helgen. Apollos bror och uppfödare kommer, så vi har hyrt ridhuset fred till söndag. Ska bli så roligt.
Min förkylning är bättre, så nu är det bara den jävla snön som ska bort också så man kan spåra igen!!!
Hej svej
Har något kul på G också, får veta så fort jag vet:)

Kommentarer
Postat av: Suzette

dags att bjuda ner på kaffe nu då så jag får inspektera! :) skönt för er att vara klara.. äre badrum nästa projekt nu eller?=) kram

2010-02-22 @ 19:49:51
URL: http://gallerixsuzette.blogg.se/
Postat av: Angelica

Absolut ni är så välkommna så!!!

Får vänta tills det blir lite mindre snö på vägarna:)

Nix pix badrummet blir det till sommaren, nu är det dags för vardagsrum.

2010-02-23 @ 07:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0