14 feb...

Kände att jag var tvungen att byta till hjärtan på framsidan är ju iaf den 14 feb på söndag.
Sitter på jobbet och skulle börjat jobba klockan 07.00 MEN tänningslåset till bilen går inte att vrida runt:( men som tur är finns det saker att göra på kontoret OM man nu inte hade gjort det mesta förra veckan. Puh!!!
Men mina kära gubbar kommer klockan 08.00 så jag hoppas att dom kan fixa bilen...
Packade det sista idag på morgonen. Var och fixade en takbox till bilen innan hundträningen igår.
Hundträningen jah.... gick kanon bra, och det gick bra för alla.
Var med en av Linkans kollegor från hundenheten i Blekinge igår. Han hade en ung schäfer som såg väldigt lovande ut. Kul att det kommer lite nytt folk och tränar ibland.
Gicka jätte bra för Linkan och eldiga Lex:)
Sen måste jag ge en extra tumme upp för mina projekt:) Sibbe med sin Dobbis Adonis. Hunden är 6 mån och går så jäkla bra. Fin position, raka snabba sättanden och jätte fina lägganden under gång. Roligt är också att Sibbe är helt grön. Har hjälpt honom i lydnaden varje vecka nu. Det är så roligt att hjälpa någon som verkligen engagerar sig.
Även Nicke och Alfons var med. Han har fått till riktigt fina vänstersvängar. Ser precis ut som mina:) Kan inte förstå varför, hi hi. Han har kommit långt lill pojken.
Av min kära sambo och Matti såg jag inget, men Katja på www.linklexx.se var jätte duktig att fota igår så gå in och kolla om det ligger lite bilder där.
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0