Norge,Oslo

Hej hej.
Befinner mig i Norge och hälsar på min lillasyster.
Anledningen är att vi ska stötta henne på hennes tävling på i morgon, söndag. Hon ska nämligen tävla NM i fitness:)
Tror det kommer gå super bra.
Hon tävlade förra helgen och kom 2:a, bilder på det spektaklet kommer här i bloggen, och lovar att ta mer bilder i morgon på NM, ska bli så himla kul att va här live:)
Mamma och jag kom hit i torsdags och kommer att åka hem på måndag, kanon kul att komma hemifrån ett tag, men jag längtar som satan efter all er där hemma, både två och fyrfotade:)
Vi har handlat hur mycket som helst och ätit på jätte mysiga restauranger.
Känns nästan som jag varit borta varenda helg nu. Först SM i Falkenberg sen VM i Österrike, sen tävling i Växjö sen tävling i STHLM, nu Norge, nästa helg åker Simon och tävlar i Halmstad, sen blir det Kristianstad och slutligen tävling i Norrköping puh!! Men så kul vi har alla som är iväg och tävlar. Man mossar ju iaf inte fast:)
Nix pix nu ska vi gå och sova, blir en lång dag i morgon.

 Posar i sin rosa bikini

 

 Svart bikini, den svarta måste alla ha, och man får inte ha några smycken på sig.

 

 En glad tvåa på sin första tävling

 Liknar nästan sin syster här:) Ingen dålig rygg. Även att jag tycker det ser sådär snyggt ut, är jag mycket imponerad över folk som förverkligar sin dröm och sen att man gör det inom ett år är ännu mer imponerande.

God Natt, måste sova nu för make up artisten och frisören kommer tidigt i morgon.
Sen kommer Norska dagbladet vara med Fia hela dagen i morgon, de gör ett stort repotage om henne och hennes tävlingsdag. Norska dagbladet är som Aftonbladet och Expressen hemma i Sverige, så det är stort:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0