NM

Nu är det dagen efter. Hela dagen i går gick ut på att sitta på en stol i en lokal och titta på muskler, mamma och jag hade det jätte tråkigt:) NOT!!!
För Fia gick det super hon fick brons, en tredje plats och var kanon nöjd:) Inte dåligt av Norges 12 bästa att komma trea. Lite bilder nedan följer.
Nu ska jag åka hem och börja jobba och träffa mina kära.

Fia längst till höger

 

Fia tvåa från vänster

Alla final tjejer. Var 6 av 12 som gick vidare.

Så nu är hon med i Norska landslaget, och får starta nordiska om 2 veckor.
En lyckad helg kan jag säga:)

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Om det är snyggt eller inte är ju upp till var och en att tycka...

Jag beundrar alla som har en dröm och förverkligar den. På ett enda år dessutom!!! Stor eloge och stort grattis till din syster. Ses vi på klubben imorrn?

Skönt att du är hemma igen, Simon lät lite smått vilsen i lördags (inte för att det är något ovanligt med det iofs). ;)

2009-10-05 @ 19:17:55
URL: http://www.linklexx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0