Avslut, tävling och en jäkla trevlig helg

Avslutet blir med min syster och hennes karriär:)
Avslutar med en bild som talar för sig själv:)



Sen har helgen varit kanon trevlig:) Mia har varit här och vi har tränat, våra inte så gröna fingrar:) Men det blev faktiskt jätte bra:) Åkte till IKEA och bauhaus, efter jag hämtat upp en mörbultad Mia:) Sen inhandlade vi alla möjliga olika höstblommor, och krukor. Det blev så himla fint utanför dörren både hos Mia, mig och grannen. Lite tråkigt att vi skulle förlora vår blommoskuld i ösregn, men skam den som ger sig:) Här kommer en bild på spektaklet:)

 blev 5 olika till mig och två till Mia. Bild lånad från Mias blogg:)

 

På kvällen var det dags för personalfest i Oskarshamn. Mia var vår fyllechaufför. Bolaget hade bokat Big Bang. En lokal där man kan köra laser game, bowla och dansa på plattor. Har aldrig provat laser game innan, men satan vad roligt det var, speciellt när man var lite lullig också, självlart ledde jag mitt lag till överlägsen seger:) Det är inte sista gången jag kommer åka dit. Vi behöver inte prata om hur bowlingen gick:) men kul hade vi iaf.

Sen till Simon som körde certpoäng i elitskyddet idag. Han och Markus var i Halmstad och tävlade. Markus fick SM poäng, JÄTTE GRATTIS till dig också. Var söket som strulade lite för Simon idag, men han körde 275, 5p i lydnaden, helt otroligt kul:)

Söndagen har bestått av slapp, morgonpromenad och brak frukost med Mia, har varit en super trevlig helg, tack alla för det är så skönt att ha så mycket vänner både i jobbet och privat, och till Molle: Jag lovar att vi ska köra ihop något snart, LOVAR!!!:)
Nu är det sov dags snart.
Har köpt en present till Simon idag också, en mobiltelefon, men han vet inget än, hi hi:)


Kommentarer
Postat av: malin

Nu du....nu har du minsann lovat så nu kommer du inte undan! haha

Jag vill förresten oxå testa lasergame nån gång :)

2009-10-11 @ 23:24:37
URL: http://contradiction.blogg.se/
Postat av: nettan/emma

Stort Grattis till Simon och Eddie söket kommer nästa tävling=)

Och Icca du får gärna komma hit och höst fixa med trädgården om du vill du har ju anlag nu menar jag=)

2009-10-12 @ 12:47:42
URL: http://piggabrukshundar.se
Postat av: mija

ganska mörbultad Mia, men du fungerade alldeles utmärkt som personlig assistent,

inga planer på att sadla om??



haha, Målle - det SKA bli av, snart! Helloween?

2009-10-12 @ 13:01:28
URL: http://lifeofm.blogg.se/
Postat av: Icka

Vi får börja planera in vårt jul pyssel snart:)

Kollade upp laser game på fredag, kostar 100:-/tim

Det kan väl va något?

2009-10-12 @ 14:04:24
Postat av: anneli/extra

Stort Grattis till Simon:) jag kan faktiskt inte riktigt se dig framför mig med en trädgårds spade i högsta hugg..... men fint blev det:):)

2009-10-12 @ 15:17:43
Postat av: Icka

Nix det där med skötsel i trädgården har väl inte varit min starka sida, men tro det eller ej, har faktiskt bestämmt en pysselkväll första advent:)

Ett jätte stort grattis till dig också Annelie till super poäng i appellen!!!!! Nu är det bara att visa mamma vart skåpet ska stå, Emma. Är väl din tur snart:)

2009-10-13 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0