Nytt nytt nytt

Ja så kanske man kan utrycka det. Nytt jobb, nytt jobb ställe, nytt kök, men fortfarande gamla skit bilen, ha ha skämt och sido. Mycket är inte som det brukar.
Har varit på utbildning i Borås en vecka, och puh så mycket att lära sig. Förstår inte hur jag ska klara provet om 1 vecka, blir att plugga järnet.
Har ju även jobb på hemma plan nu, har gått med lära i en vecka nu, är så himla skönt att slippa sätta sig i bilen och dra iväg 7 mil. Så i morgon så inreder jag mitt nya kontor, sitter ju som ansvarig över Kalmar, så jag kommer va lite på kontoret och lite ute på fält. Kommer bli kanon hoppas jag.
Köket är klart!!!!!! Jag lagar massor med mat och bakar. Ikväll har Linkan och Katja varit här och ätit, vi hade super trevligt. Och i morgon blir det hund träning med Växjö och Hultsfred gänget.
Måste bara ge ett jätte grattis till Karin och Micke till deras lilla tjej, lycka till hela familjen.
Sen är det lite spännande för nu till veckan ska Gill ha sina puppisar och Katja och Linkan sin lilla till helgen. Mycket nu:)
Bilder kommer på det färdiga köket snart......
Hej svej

Kommentarer
Postat av: Tess

tack för att jag fick bo hos er förra veckan å bli lite bortskämd med. tack tack!! =) Kanonfint kök ni fått med nu.

2009-03-07 @ 22:13:39
Postat av: Eva med Stella

Hallå !

Hur går det med Max och träningen ?? Kommer du hit upp och gör Mh´t med kullsyskonen ??

Mvh Eva med Stella & co

2009-03-12 @ 21:52:55
URL: http://www.redattraction.com
Postat av: Linkan

Icka har datorn havererat eller har du inte tid att uppdatera bloggen för att du står i det nya köket o lagar mat (ha ha ha)??

2009-03-30 @ 19:56:02
URL: http://www.linklexx.se
Postat av: Linkan

Någon hemma??

2009-04-02 @ 21:50:35
URL: http://www.linklexx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0