Ap månad

Ja detta blir inte en rolig månad. Hatar att vara borta från hemmet så långt tid, och nu kanske inte tiden räcker till att åka på lägret i helgen. Jag måste verkligen ta mig tid till det om jag ska hinna klart till tävlingen.
Vi har ju pratat om det här hemma att det kommer bli jobbigt i februari, så vi var väl lite inställda, men ändå.
MEN snart så jobbar jag på hemma plan:) tjohooo ska bli så himla skönt:)
Hade hundträning i tisdags, gick bra tycker jag:)
I går höll Simon och jag på här i köket till halv tolv på natten, vilket vi fick sota för då Simon gjorde en jätte miss på ena luckan, men jag tänker inte säga vad det är, tror ingen märker det då:) Blir fortsättning på köket i kväll, har jouren på jobbet, får se om jag måste åka dit. Annars ser min månad ut följande:
I morgon, Västervik, sen Hultsfred och mamma:), sen läger till på söndag, sen västervik börjar jobba 04.30, sen V vik hela vecka, sen Oskarshamn, sen hem, sen Västervik igen, sen hem, sen Borås:) Herre gud bara jag vet vart frammåt är sen:)
Bara jag hinner med mina små djur också. Har kommit igång med Max ordentligt nu. Han är så kul att köra, men väldigt mycket  hund och jätte valpig:)
Ha det gött. Klara färdiga gåååå puhh jag är redan helt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0