Vintern 09

Måste bara lägga in lite bilder på vår underbara dag. Tack Robban för de fina bilderna:)

 Eddie och Apollo drar matte i pulkan

det går undan kan jag säga.

 pollo hinner tom med posera i kameran:)

 Full fart ute på åkern med grannen i pulkan:)

 Världens finaste malle, ebba

 Ebba hoppar efter leksaken:)

Ebba leker med sin bästis Quassi

Kan säga att den här dagen var så jäkla kul.
Var hos Katja och Linkan på kvällen och byggde valplåda. Blev bjudna på varma mackor och alla hjärtans dag tårta. Tack så super för det.
Nu är mina veckor i Västervik iaf klara, ja eller jag kommer nog komma och hälsa på en del:) Så veckan kommer att tillbringas hemma, sen efter helgen så blir det Borås med första etappen på  min utbildning:)
I dag blir det ÖB, måste köpa ett par ordentliga vantar, kan säga att jag drog i rätt friskt igår i pulkan, med flisvantar, funkar inte kanon. Linkan kommer även idag, ska bli skit kul att åka efter Lexx, typ 40 kg malle puh han är en stor pojk. Så det blir nog lite pulka och korvgrillning idag också. Måste ta vara på det fina vädret och snön så länge det ligger kvar:)
Kommer säkert lite fler bilder senare idag efter dagens pulkaåkning.

Kommentarer
Postat av: Nettan/Rixi

Gutt å va hemma igen=)vilka härliga vinterbilder och det är super kul att åka hundpulka ju hihi

ha det gott kram

2009-02-16 @ 08:36:06
URL: http://piggabrukshundar.se
Postat av: Linkan

Icka, läge för en uppdatering??

2009-03-02 @ 18:02:30
URL: http://www.linklexx.se
Postat av: anneli&extra

håller absolut med om att det är uppdaterings dax:)

2009-03-03 @ 15:36:59
Postat av: Linkan

Icka du kanske inte har tid med uppdateringar av bloggen nu när du lagar mat för fullt i det färdiga köket?

2009-03-04 @ 18:16:07
URL: http://www.linklexx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0