Tävling osv.

Ja i morgon är det dax för Simon och Eddie att debutera i högre skyddet. Självklart jobbar jag:( Skit surt, men vad gör man.
Så lycka till:
Emma och Diva, sök
Matti och Åskar, sök
Tobbe och Cliff, skydd
Markus och coch, skydd
Tony och Carro, skydd
Simon och Eddie, skydd

I tisdags på träningen så var Kalmarposten och tog kort, på skyddsträningen. Så kolla in det om ni har möjlighet:)
Sen till hästen, hämtningen blev inte riktigt som vi tänkt oss, så vi kör vidare, här kommer lite bilder på honom iaf:
Fellow:





 Bröllops vagnen

Har varit och tittat på Linkan valpar åhh så söta de är, man blir ju inte mer än sugen:) Men ska inte Simon och jag sluta i varsitt hus så ska jag nog inte bli mer än just sugen:)
Men vet ni någon som letar malle kan jag verkligen rekomendera att gå in och kolla på www.linklexx.se finns två hanar kvar:)

Blir nog ingen tävling för mig och Ebba nästa lördag. Vi har läger i Västervik med företaget och tjänstehundarna, och vi har inte kört sök på länge så jag känner mig inte helt hundra. Känns bättre om man är riktigt taggad och känner att allt är väl genomkört:) Men Ebban och jag har tid på oss.
Har ju även fått en ny uppkörningstid den 20 maj, så det kan va kul att vara med på lägret:) 
Fick även reda på att vi har företagsfest den 20, tjohoo. Blir paintball och femkamp. Ska bli kanon kul:)

Ikväll blir det att åka ut till Linkan och Katja. Blir nog lite majbrasa och dricka:)

Även ett JÄTTE GRATTIS till Annelie och Lindjax Extra som är uppflyttade till lyd klass 2, på super fina 179,5 p.

Tack och hej:)

Kommentarer
Postat av: suzie

Har ni köpt hästen?

Fin han var..

2009-04-30 @ 23:11:12
URL: http://suzettej.blogg.se/
Postat av: Nettan/emma

Lycka till i morgon Simon=)Vi ska heja på dig.

Vilket läckert ekipage hästen och vagnen nu inte du och eddie simon hahahahahha...ha det så kul på lägret icca och se upp för kulorna på företags festen kram nettan/Emma

2009-05-01 @ 08:01:50
URL: http://piggabrukshundar.se
Postat av: Icka

Hej Suzie.

Inget är klart förens hästen står på stallplanen. Har varit lite strul. Men snart så:) Hoppas allt är bra med dig? Såg att du skaffat ny blogg, kul!!!



Nettan/Emma: Jätte lycka till själv Emma, det kommer gå galant:) Förstod att du menade hästen, hade faktiskt ingen tanke på Simon förrens du sa det:) På festen kommer jag vara livrädd, ligga i en grop och skrika att jag är döööd!!!

2009-05-01 @ 08:55:36
Postat av: anneli&extra

Önskar Simon lycka till :)kommer att gå bra.

vilken bjässe till häst,honom får du hålla i strama tyglar annars kan han gå åt vilket håll han vill....hihi

2009-05-01 @ 17:21:45
Postat av: Emma, Fisen & Hexa

Ojojoj, vilken snygging :)



Lycka till i helgen på tävlingen.



Ikväll ska vi testa att grilla som ni, har rullat och rullat så nu ska vi grilla "Simon's ballar" hahaha;)

Postat av: Icka

Annelie: Ha ha jag kan lova att det gör han om han känner för det. 800 KG!!! Väger odjuret:)

Emma: Gud vad gött, åt upp ett helt spett med bollar själv igår:)

2009-05-02 @ 09:35:46
Postat av: Annette

Hej

Hur gick det med Fellow. Är han på plats och trivs ni ihop?

2009-07-11 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0