Trött

och nere. Är inte ofta man hör det från mig, och det är faktiskt inte ofta jag känner mig just nere.....
Vet inte riktigt varför. Har massor att se fram emot. 3 tävlingar med hunden, kennelträff osv.
Ja ja, har haft kräftskiva hos Nettan. Satan i gatan vad roligt vi hade. Skrattar bara jag tänker på det. Sing star, kräftor, vin och sprit ihop med ett kanon gäng, ja men kan det bli bättre. Nej knappast.... Längtar redan till nästa party ihop med er:)
Igår var jag i Västervik och jobbade. Blev även en hel del hundträning, tack för hjälpen med det. Jobbade hela natten och var hemma i Kalmar igen 05.00 på möra..... Idag har jag bara varit lat. Ska inte träna något mer innan lördag nu, är tänkt. Bara tagit långpromenad med henne idag. Max den lilla vilden, har också kommit igång rätt bra nu. Han är faktiskt rolig att köra, men det är mycket hund. Ända gången han är lugn är när vi tränar bitövningar:) Har kört in från början, att vill han ha något måste han sätta sig och va tyst. Så när bitkudden kommer fram framför honom, sätter han sig ner och tittar på figgen ha ha han ser skit kul ut:)
Nix pix, ska återgå till min tråk dag:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0