Mycket

Nu är det mycket.
Har precis börjat renovera köket. Nästan allt är utslängt.
Puh, gjort en liten fin kökshörna inne i vardagsrummet med kokplattor, micro och kaffebryggare:) Allt som man behöver.
Tillbaka till Apollos MH. Tycker faktiskt att det var helt ok. Han plockade inte fram sitt paket man sett innan, men han flydde inte heller fältet, som matte trodde:) Nej han var nog mest nyfiken på allt. Men de små liven är ju inte så gamla än. Är kankse skönt att han inte hittat alla verktyg och vet hur han ska använda dom redan. Men som sagt det är husses hund, I don´t care.....:)
Har anmält ny tävling nu.
Är ett lägre spår i Saxnäs på Öland.
Men det brukar tydligen vara hur mycket anmälningar som helst så troligen med min vanliga tur så blir man säkert bort lottad.
Annars kör jag i 110 med siktet inställt på lägre skydd till våren.:) Funderar på Kalmar tävlingen i mars eller april. Simon ska ju bara figga och har inte en anig om när den är. Helt otroligt att han kommer ihåg vad han heter, jag menar, det var ju så länge sen han döptes....
Har varit hundvakt i 4 dagar, åt grannens lilla papilon Quasimondo.
Har har skött sig jätte bra och Ebba och han är bästisar nu. Han skriver tom Ebba på pennfacket:)
Träningen går ok. Är inte riktigt nöjd med Max och hans spår. Allt ska ju gå så himla fort tycker han. När han kommer ut ur hundgården, hinner han hoppa upp på stenmuren två gånger hämta bollen på det nysådda gräset, reta Eddie och Pollo för att de är inlåsta och inte han, innan jag ens hinner reagera. Puh........Alla brukar ju säga att det är väl inte konstigt han umgås ju med tre mallar om dagarna, men jag lovar, han är värre än en malle:)
Men hans lydnad går jätte fint. Är faktiskt lite sugen på att anmäla en lyd I med honom i Hultsfred i november, men vi får se, måste få helt ording på ställandet innan......
Ska ta lite bilder på köket, innan och efter bilder ni vet....... Om inte Simon hinner kasta ut allt innan jag hittar nya batterier:)
Ska jobba inatt så tack och hej. Om ni ska festa, gör inte det i O hamn:)
Är det så här polisen jobbar inte konstigt att jag inte jobbat så mycket på sista tiden:)
http://www.youtube.com/watch?v=ybgcyGvyhgo

Kommentarer
Postat av: Emma, Fian & Hexa

Godmorron!

Hoppas du haft en rajjig natt, fullt ös på alla fyllerister ;) Får du åka hem o sova nu när resten av oss får gå upp.

Ha de bra :)

2008-10-18 @ 06:44:23
Postat av: Eva med Stella & co

Hej !

Var hos Gråmanns i veckan för att kolla av Stella lite, de tyckte det såg mycket bra ut :) Jag hörde om brorsan deras, trist ! Men jag undar vad är Apollo för hund ??

Ha de bra !

2008-10-18 @ 13:37:21
URL: http://www.redattraction.com
Postat av: Angelica

Gud vad roligt för er att det funkar. Max lydnad går också fint. Har inte kört något skydd alls nu på ett tag ska ta upp det om en stund nu och se. Har verkar ha vuxit en del på alla plan nu:) Apollo är vår 3e malle:) Eddie och Apollo är Simons och Max och Ebba är mina.

Han är en malle hane på 18 månader. Han kommmer från Golden Inca´s kennel och är efter Yagus Van De Duventorre och en Nangijala tik. Rätt trevlig pojk.

Mvh

2008-10-18 @ 16:19:43
Postat av: Eva med Stella & co

Hej !

Vi körde lite med spö med trasa i. Och med bitkudden. Det funkade jättebra. Och sist jag var på klubben och tränade så lekte vi lite med bitkudden och den gillar hon skarpt :)

Hälsningar Eva

2008-10-21 @ 13:51:51
URL: http://www.redattraction.com
Postat av: anna & zelda

GRATTIS till alla fyra idag å till mamma kila för underbara tjejor!! kramar från oss

2008-10-23 @ 09:36:09
URL: http://annazelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0