Hmmm

Jaha, det var ju tur att man kom på att man var blåst innan man betalat flera tusen i onödan. Tyvärr blev det inte som jag tänkt. Eller ja, visste väl det från början, lät liksom för bra för att vara sant....
Men men får väl leta vidare.
Så vad har jag hittat på den sista tiden. Igår var det hundträning med gänget, lika trevligt som vanligt. Emma och Micke från O hamn var med.
På torsdag är det dags för lydnad. Tror det blir Linkan, Micke, Simon och jag. På söndag blir det sök med skyddsgänget.
Ja vet inte om jag gör så mycket annat. Är hundträning med företaget på måndag i O hamn också.
Hmm och min dag i dag då. Ja tog cykeln och Ebba och drog till hästen. Tillbaka och lite lydnad med henne också. Krypet börjar se bra ut nu:)
På lördag är det dax för Pollos MH. Ska till Varberg med honom. Funderar på Ullared under tiden husse går sitt MH:)
Hoppas bara att han inte är för galen. Ebba är i höglöp nu och pojkarnas huvuden är inte alls där de ska:)
Nej nu ska jag ut och hjälpa Karin. Hon kommer hit med en av mina rottisar. Tävlingsdags snart så lite hjälp till henne vore nog på sin plats.:)
Tack och hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0