Hmm

Har hittat min framtida brudklänning. Kommer väl inte hända än på 10 år, men drömma kan man ju få:)






Annars rullar allt på. Man tror hela tiden att taket ska rasa ihop, som dom sågar och slår i köket.
Men fint blir det säkert, tyvärr ser jag inget ljus i tunneln ännu, men det kommer nog..................
Ebba läker fint och inatt var första gången hon var ute i hundgården hela natten. Jobbade ju natten så hon fick följa med mig in och sova sen, den lilla gumman:)
Har varit ute och gått lågpromenad med alla vovvarna nu. Får ju göra sånt nu när inte husse hinner med. Känns inte som om jag kan göra så mycket i köket än, så jag är glad att kunna hjälpa till med något.
Nix nu måste jag få något i magen innan jobbet kallar.
Tyvärr har musen inte gett sig till känna än:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja drömma kan man ju. fast vem vet de kanske är närmare än man tror. ;-)

2008-11-21 @ 08:06:04
Postat av: Icka

Ha ha ABSOLUT inte!!!

2008-11-25 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0