Nu

känner jag mig lite bättre, är bara att köpa läget, vad ska man göra menar jag........ Bryt ihop och gå vidare, som någon smart människa en gång sa....
Har faktiskt lyckas att sätta i min mellanvägg helt själv idag. Har satt dit den kanon bra, inte ens the mad max kom imellan:)
Tänkte gå ut i regnet och köra lite hund. Man ska ju inte köra hund när man inte känner sig helt hundra, men idag vill jag bara umgås med mina djur känner jag, de sviker alldrig..... Älskar djuren för det....
Just i denna skrivande stund ljuder I´m yours med Jason Wras i radion, en helt för överskattad låt tycker jag.............
Vill inte höra skiten mer.........
Har varit inne med bilen på en ombesiktning idag och den gick igenom:) Stoort tack till dig lilla volvon.... Nu kommer det gå som en dans upp till Linköping på måndag, kommer sova i Västervik från söndag till måndag, åker så tidigt..... Ska bara fjäska lite för Tess så jag får sova hos henne..........
I morgon är det skydds tävling i Västervik. Har inte bestämmt om jag ska åka dit eller om jag helt enkelt skiter i det... Men det vore kul att  titta på Markus och Coch som ska vara med, ett stoooort lycka till...... Kommer gå så jäkla bra för er, ni är ju bäst!!!
Måste ju påpeka att jag har avancerat på min kändis front. Har blivit A kändis nu:) Var med i radion idag igen......
Känner att jag har lite skrivar torka idag. Kanske beror på min otroligt jobbiga huvudvärk som inte vill ge med sig:(
Hoppas det blir bättre tills ikväll ska ju jobba och allt.....
Ja ja, sånt är livet.........
Ha det bra alla mina vänner, puss
Lägger ut lite blandade bilder:
image46Bild från huset vi bodde i hela förra sommaren. Grönhögen -07

image47Eddie sommaren -07, Grönhögen

image49Så himla fin bild på Daniel Stålgren, festivalen -07



image50En bild på kennel lägret -07. Eddie och hans pappa Crux. Är även Peter (på bild) och Lotta som har Kila.

image51Max 8 veckor

image52Max 8 veckor

Kommentarer
Postat av: Eva med Stella

Haha hörde dig på radion idag när jag var på jobbet :)Hoppas den dyker upp !!
Hälsningar Eva med syster Stella

2008-05-02 @ 19:40:11
Postat av: Icka

Hej. Ja du denna plånbok, är så man kan riva sitt hår:) Men än har den inte dykt upp. Har följt alla tips allt till punkt och pricka:)
Trevlig helg på er...:)

2008-05-02 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0