Måste bara...

skriva av mig lite. Blir bara så jäv** trött på allt och alla ibland. Tänk om alla tänkte som jag eller som iaf förstod vad jag tänkte vad lätt det skulle vara då.. Iaf för mig:)
Först tror man att folk bryr sig och sen tar man så himla fel.... Lovar en sak och i nästa sekund glömt bort vad de sa och kör på i sitt gamla race.. Bara så du vet, jag glömmer inte, jag kan inte bara köra på som om inget hänt, hos mig finns det alltid kvar plus hundra miljoner saker till just nu..... tänkt på det alla innan ni sårar någon, det är ett annat liv ni spelar med, tänk på det.......
Du tror säker att jag glömt, men skenet kanske bedrar, kankse är en helt annan sak jag är ute efter, tänk på det innan du går vidare med planerna i ditt liv......
En liten påminnelse till någon som verkar behöva det, eller så är det helt enkelt jag som är på hel kasst humör ikväll......

image67

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Läste om olyckan. Jobbigt! Hoppas att du kommer över det snart. Hälsa Eddie från halvsyrran:)

2008-05-16 @ 23:16:32
URL: http://home.swipnet.se/malle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0