Jaha..

då var det tisdag.... Ännu en jätte rolig dag i mitt liv. Har precis fått veta att jag inte får ut en krona för min bil. Försäkringen täcker bara skadan som uppkom på den andra bilen....:( Så nu blir det att belåna sig ännu mer, hej då till mitt motorcykel körkort....  Bryt ihop och kom igen, tror jag har tjatat ut det utrycket nu....
Får väl se om jag hittar någon liknande bil till hyfsat pris igen:(
Lite tråkigt är även att jag inte kan gå på min kusins bal:( Är tvungen att jobba då, men jag har lyckats att ta ledigt på hennes student.. vill verkligen gå på den betyder mycket... Hade velat se hennes balklänning med tanke på att det är min:) fast lite omsydd, tror du kommer vara kanon fin gumman. Se till att skicka mig massor med kort så jag får visa upp er i min blogg också:)
Men som sagt studenten är fixad, hopppas jag. Vi har ju börjat jobba på festivalen då, men jag tror det löser sig.
Fyller år gör jag snart också.. Känns inte speciellt intressant längre, men nått som man vill ha får man säkert:)
Ska även flytta hem till mamma snart:) Ja inte på heltid, men dagarna innan, under och efter festivalen. Har mycket jobb där uppe då. Tror hela Ostkustens ska sova över:) Det är helt ok, men hör av er innan så vi vet hur många vi blir....
Även min syster kommer snart hem från Norge, längtar... Hon har med sig en ny gutt hem:) Har sett honom på facebook och det var inte att leka med:)
Kommer en bild nedan på dom:)
Puss och Kram

image80Syster och hennes nya gutt


Lite nya bilder. Tagna idag.

image81Mamma Diddi och Max busar

image82Max räcker ut tungan åt kameran:)

image83Hundgården under construction

image84Min lilla pojke

image85Min lilla tjej

Har varit och tittat på min bil. Här kommer en rolig bild på den:

image86

Kommentarer
Postat av: anneli/emma

Hej hej!!!kul att höra att Fia kommer hem.Men ooojjj så din bil ser ur,du måste haft tur.Ta det lite lugnare i fortsättningen är du snäll:)

2008-05-20 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0