Idag....

har jag börjat jobba igen efter min sjukskrivning:) Helt underbart, ja eller ett helvete var det på jobbet, men ändå, känns som man kommer tillbaka till livet igen efter allt det jobbiga som är.........
De sista dagarna på helgen har varit kanon.... har försökt att släppa olyckan så mycket som möjligt och imellanåt
har det gått riktigt bra *ler*... Men så kommer den och gör sig påmind igen, och vardagen blir skit jobbig:(
Har tom varit och ridigt idag.. Var riktigt skönt, helt underbart i solen, och hästen gick kanon:) Duktig flicka efter den vilan hon fått nu efter utbildning och olyckor hit och dit....
Hunden jah...... Var riktigt rädd i förrgår när vi tränade, så fort hon bet i något så pep hon och började halta?? Hittade inget på tassen och inget på tänderna.. Så nu har hon vilat och det verkar gjort susen, ta i trä... Idag verkade hon riktigt pigg och allert, hon har busat med lill Hitler utan att tycka synd om sig själv hela tiden och halta:)
Får se hur damen ser ut i morgon, blir fortsatt vila till fredag nu, och hoppas på det bästa, håll tummarna alla hopa:)
Ska till min älskade vän Lina på 25 års fest 30 maj. Var så länge sen vi sågs vännen, ska bli skit kul, rent ut sagt....
Har tagit ledigt från jobbet och allt nu:)
Slänger in en bild på mina fina skidor:( Så vet ni någon som är sugen så hojta till... Kommer inte ha tid att åka, sen har jag ju mitt trasiga korband i knät som sätter stopp också, riktigt trist när jag väl fick en ny utrustning:(
Men kortet på motorcykeln kommer väl snart om allt går som planerat, så då har jag andra hål att stoppa alla mina överblivna pengar i:)
Hej svej, nu ska jag till jobbet.....

image65

image66
Nya carvingskidor (anv. 1 gång)Salomon scrambler, nya pjäxor Nordica och nya stavar tecno pro. Passar tjej på 167, pjäxorna med en skostorlek på 38. Allt i super skick.
Väska till både pjäxor, skidor och stavar ingår.
Allt bara anv. en gång.
Säljes pga tidsbrist och skada.
Högstbjudande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0