Har......

några jag skulle vilja grattulera extra idag:

Micke och Jilla- Uppflytt till högre spår
Emma och Diva- Uppflyttningspoäng i lägre klass skydd, tyvärr för dåligt i specialen. Men super jobbat
Emma och Häxa- LP2 och vinst
Markus och Coch- SM klar och vinst i elit skyddet

Hoppas jag inte missade någon nu..... Vilket tränings gäng vi är!!!!!!
 
Annars har det varit en lugn dag. Målat på hundgården, och grillat lite. Nu sitter jag hos mamma och väntar på fika:)
Känner mig lite illa till mods idag, men det har väl sina förklaringar...
Har inte riktigt kunna glädja mig åt varken min klarade utbildning eller färdiga hundförar utbildning.... Är väl olyckan som spökar än, tyvärr. Tror ändå jag kan hålla god min utåt, är ju min stil:)
Känns lite konstigt, hundförar jobbet är ju ändå ett av mina stora mål här i livet, borde vara gladare:(
Men det kommer nog det också.....
Nu ska jag krypa upp i soffan med min filt och fika lite.....
Lägger ut lite bilder på min rottis tik Kila. Som är mor till min första kull Guldpilens A kull:

image77image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0