Var....

ett tag sen jag skrev här. Har inte haft så mycket tid, mycket jobb som vanligt:)
Vad har hänt sen förra inlägget då...... Jag har fyllt år.. Vet inte om det är så mycket att fira längre, men så är fallet. Hela 25 har man blivit.
Sen var jag på min kusins student. Hade kanon kul, hon var jätte fin i sin student klänning. Ja ni hörde rätt Emma hade klänning på sig:)
Festivalen är väl egentligen det stora denna veckan. Sitter hemma och har precis sovit, efter en helt sjuk jobb vecka inne på området. Men nu är jag hemma i kalmar igen.
Minus med årets festival:
Linkin Park kom inte:( Ställde in bara några timmar innan spelning
Kanon dåligt med mat och prylar. Nästan helt tomt på tält, as tråkigt
Kylan och regnet
För lite folk
Mr Bi:)
Plus:
Håkan Hellström:)
Robyn
Ja kan inte komma på så mycket mer:)

Sov sött

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej stumpan!!!

Skönt att ni kom hem ordentligt. Tack för allt i veckan.

Kraaam Mirre

2008-06-15 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0