Igen...

Hej. Idag är jag lite piggare:) Helt ärligt kommer jag knappt ihåg vem jag pratade med igår, ännu mindre vad jag skrev i min blogg. Snacka om att vara helt borta.......
Måste till sjukan idag iaf, och alla ni som känner mig vet ju precis vad jag tycker om det.
Fick ett litet stick av mr Bi på festivalen.... Är ett litet djur som jag inte tål, och ingen medicin hade jag med mi... Iväg till sjuk tältet och fick både det ena och andra. Iaf sen dess har det varit bra, kliat lite kanske men inget annat. Men idag när jag kom upp ur sängen. Jisses!!! Ser knappt något.... Så det får väl bli ett besök efter jag har ridit, städat och rastat hundarna.
Till de små djuren. Spårade med Max och körde uppletande  med Diddi sent igår kväll. Hade ju sovit sen jag kom hem från Hultsfred, så det var dax att göra något vettigt innan det var dax för ja sängen igen.
Midsommar..... jobbar, men är ledig på dan, vet faktiskt inte vad jag ska styra med. Hade ju bestämmt vart jag skull på dagen, men nu blev det ju tydligen ändring på det..... Kanske åker ut till Jonas och Emma en sväng och tränar lite hund....
Nej nu har jag inte så mycket tid. Ska ju som sagt försöka städa lite här hemma nu, om jag ser något:)
Hej svej

Min fina balklänning, men en aning omsydd. Du är kanon fin Emma.Emma på studentbal

Första boxen i hundhuset är klart

Två boxar utan dörran än

Hundhuset

Kommentarer
Postat av: Eva med Stella

Hej !

Vad fint det blir i erat hundhus !

Imorgon ska Stella också få sig ett spår :)

Hälsningar Eva med Stella

2008-06-16 @ 23:01:42
URL: http://www.redattraction.com
Postat av: Put

Blir juh kanon juh =)

2008-06-17 @ 17:27:56
Postat av: icka

absolut det blir jätte fint. Håller på att måla nu också. Så både hundhuset och jag har ungefär samma färg:)

2008-06-17 @ 22:04:07
Postat av: Put

Varför blir ja inte förvånad!!

2008-06-18 @ 06:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0