Beställning

Ja det är en viss person som har beställt en kvälls blogg av mig:) Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men nått ska man nog komma på.....
Gårdagens lediga tid tillbringades med hundträning.. Miljö stod på schemat. Körde både Max och Diddi i mörker, trånga utrymmen, och på ett kanon stort loft.
Diddi fick söka av rummen fritt med skall markeringar och bett. Max fick bara gå omkring och kampa lite i bitkudden. Kanon nyttigt för den lilla svarta...
Idag har det inte varit en rolig dag på jobbet, men det är bara att bryta ihop och komma igen. börjar vänja mig nu:)
Har även varit duktig med hästen, en timma dressyr på banan, duktig jag. Sen har jag målat det sista i hundhuset, så i morgon blir det en sväng till Ikea och köpa inredning. Ska även ut på en liten tripp i morgon, men den är än så länge hemlig....
På söndag smäller det..... Då blir det Öland och Strand. Är ledig och ska festa, ja ta igen midsommar...:)= Så om någon är sugen att hänga på är det bara att dra ett mess.
Satte ut min bil på annons idag, ja den krockade alltså....
Har typ fått 10 svar redan plus sms och telefonsamtal.... skit jobbigt. Men de är lite dåliga på att buda tycker jag:) Får väl se om det höjs något under natten:)
Så imorgon kommer det bilder på det nyinredda hundhuset... Håll till godo och sov sött

 Min bil med den friska sidan:) Ja ja alla har en dålig sida:)
Puss Icka

Kommentarer
Postat av: *

Tack =)

2008-06-25 @ 22:05:02
Postat av: anna

då ses vi på söndag på strand då med andra ord :)

2008-06-26 @ 06:12:39
URL: http://annazelda.blogg.se/
Postat av: Icka

Ja gud vad roligt att ni också ska dit:) Får höras på telefon...

Kram

2008-06-26 @ 06:17:34
Postat av: anna

absolut, du har samma nummer som förut?!? husse får stanna hemma så jag får gå ut å roa mej ;) ses på söndag!

2008-06-26 @ 07:21:27
URL: http://annazelda.blogg.se/
Postat av: anneli/emma

Tjenare!!om du bara visar den sidan på bilen så blir den nog såld ska du se:)glöm inte hämta din kanin nästa gång du kommer häråt.

2008-06-26 @ 10:58:07
Postat av: Nettan/Emma

Tja läget? ska bli kul att köra lite skydd på simon

när vi är i backamo,inte långt kvar nu börja ladda nu till vätskekontrollerna på kvällarna hihih kram Nettan/Emma

2008-07-01 @ 11:32:18
URL: http://www.piggabrukshundar.se/
Postat av: Icka

ha ha. Ja det kan ni ge er bombingen på:)

2008-07-01 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0