Tycker om

när folk skriver kryptiska meddelanden i sin blogg till olika personer, läser det hela tiden. As coolt, själv är jag ap dålig på det¨... Skulle avslöja mig med en gång eller typ inte kunna hålla mig och vara tvungen att skriva vem det handlade om dagen efter. Efter typ ångest hela natten att jag inte sagt det till personen ifråga:)
Hörde en rolig diskussion på P3 igår när jag bodde i bilen, typ hela dagen.... De pratade om att ljuga.. Att man är så dålig på att ljuga som barn, som när man cyklade omkring på gården utan hjälm och sa coolt till alla kompisarna: Jag vill faktiskt inte ha hjälm, sen ropar mamma UNGE TA PÅ DIG HJÄLMEN... och man bara: aaa nu vill jag faktiskt ha hjälm igen...
Eller när man som vuxen absolut inte vill ut och fika: Nej kan tyvärr inte, ska till Köpenhamn i  morgon...
Och man råkar stöta på personen dagen efter: Ska inte du till Köpenhamn idag?
Nej du förstår Köpenhamn är stängt, öhh hade typ bara öppet 7-16...
Sen fortsätter man så och blir förbannad när komisen påstår att man ljuger.....:)
Skulle väl kunnat vara jag.......

Nog om det.... Helgen har jag tillbringat i Västervik och hos mor i Hultsfred. Har haft riktigt trevligt faktiskt...
Var och shoppade present till mamma i Västervik med Tess... Hittade kanon saker... Är så sugen att handla på mig en rejäl sommar gaderob, men plånboken lyser fortfarande med sin frånvaro... Blev skit glad när jag hittade ett salt vatten spray från proffs...... Har letat överallt och äntligen.......
Fick även veta av Tess att vi ska iväg och gå VU2 den 5 maj i Linköping, min sista utbildning till väktare och hundförare, så det ska bli skönt att ha den klar......
Så till kalaset:) Mamma hade köpt mitt favvis rödvin brown brother (99:- prova absolut alla) och efter några glas skrattade tom mormor åt alla mina skämt från mobilen..... Brukar dra dom för folk, men min inlevelse är kankse inte den bästa.... Men som sagt igår gick det så bra så, fick tom till en slutkläm: Vi hade den sista timmen pratat om just att ljuga, precis då reser sig min mammas bror upp och säger att de måste dra sig hemmåt.....
- Ja det var ju himla kul att ni kom, säger jag och sträcker mig efter flaskan rödvin... Ja alla började as garva och jag fattade ingenting, var ju faktiskt ärligt menat........:)
Slänger in lite bilder tagna på jobbet..... Alltså mitt bartender jobb. Tyckte det behövdes lite festbilder för att pigga upp folket....
Ha det gött så syns vi på krogen nästa vecka:)

image37Rockvallen

image39Harrys

image40Palace

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hey! Börjar bli stammis här =)
Flinade när jag läste om P3 programmet. Ja hörde nämligen det också. Satt med i bilen. Garvade så mycket att jag missade att det slog om till grönt vid ett ljus =) fick direkt feedback från andra trafikanter kan vi lungt säga.
Alltså du har en del pinnar i elden med tanke på bilderna hehe.

Att vi gör! Hej så länge

2008-04-29 @ 21:33:00
Postat av: icka

Hi hi... Kul att du kikar in ibland:)

2008-04-29 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0