Radio debut....

Nu har Rix Fm ringt och spelat in min tragiska historia om den försvunna plånboken... Det kommer att sändas efter klockan ett. Jäklar vad nervös vad blev när hon ringde... Man vet ju att det sänds ut till många lyssnare över landet... Som någon smart person sa, nu är du en B kändis.... Ha ha, faktiskt:) Kanske får inbjudningar till olika kändis fester nu:) Skämt och sido, allt är ju inte bara ett skämt, måste ju verkligen hitta denna plånbok, har iof spärrat kortet för jag måste ju ha tillgång till mina pengar. Det enda positiva i detta är att jag inte rört ett öre av min lön:) Sen vore det kanon skönt att få tillbaka mitt körkort. Men skam den som ger sig, ska banka dig gul och blå, som någon sjöng, när du kommer fram........ Kan ju hota nu när ett medium är på G, då blir det inte lika lätt att gömma sig ha ha ha.....
Bloggar lite efter samtalet, kommer sitta klistrad vid radion nu....
Hej på ett tag.....

image44

Har fått in två tips nu. Det ena att hundarna kan ha burit bort den. Lite svårt med tanke på att de var inlåsta. Sen nyckel och sax i fönstet, som en viss person har påpekat innan, och jag har avfärdat.... Men som sagt tror man på medium så, kanske inte är så dumt, så nu ligger det en sax och en massa nycklar i fönstret, den bjuder jag på....:)
Får se om det kommer in fler tips snart....:)

Ett medium ha nu tipsat att hon tycker sig känna att den ligger bakom ett vitt eller beiget skåp, fan vi har ju inga vita eller beiga skåp:( Får väl leta på... den här gången efter vita och beiga skåp:)
En annan trodde sig känna att den ligger i bilen, vore ju konstigt eftersom jag har gått igenom bilen typ 15 gånger, men på´t igen, har ju faktiskt proffs hjälp i fönstret:)



Kommentarer
Postat av: Patrik

Hahaha fy fan så bra att den första som ringer in säger att man ska lägga nyckel o sax i fönstret!!! PRECIS som ja sa o du as sur sa efter att dom legat där i 5min: tror inte på det där, nu skiter ja i det... Tror du ja garvade rakt ut när ja satt på min åkgräsklippare Angelica??? mooohahahahhaa

2008-04-30 @ 13:32:52
Postat av: Icka

Haha, vad jag ska garva när jag ändå inte hittar den:) Moahhh på di duh!!!

2008-04-30 @ 13:41:22
Postat av: Tess

Ha ha har du
hittat den ännu?? Du får lära hundarna plånbokssök.=p
Hoppas du hittar den iaf.
Kolla in min bilddagbok om du vill. glöm inte kommerntarerna. ankarstrand07 heter jag där. =p

2008-05-01 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0