Ostkust träning

med hundarna hade vi igår:) Var kanon nyttigt. Var lite seg, med all rätt:)
Började onsdagen med att veta att jag skulle jobba natt. Var hos burgarna med fyra ben och gav dom mat när chefen ringde... Stress stress. Bara att åka hem, slänga med hund och hundkläder och dra till jobbet i O hamn.... Slutade jobbet rätt tidigt så min sovplats fick bli i en skinnstol på jobbet:) Tack Mia för sällskapet.... Sen var det träning med hunden klockan 10.00.
Var kanon bra träning. Jag fastnar ofta på samma ställen att träna på, måste bli bättre på det.....
Roligt att Markus (Coch) kom förbi och sa hej.....
Min helg kommer att bli helt super. Ska till mamma och fira hennes födelsedag. Äta god mat, dricka vin äta tårta och bara inte göra nått, mer än att jobba på min snygga bränna:)
Ska iof på stan i Västervik i morgon med en kollega från jobbet. Måste handla födelsedags present till min kära mor... Alltid ute i sista sek..... som vanligt....
Lägger även ut lite bilder från lägret hos Jonas på Blackneck som Emma tagit..
Sen en stor fet smäll till MIN plånbok. Nu får du för f*n ta och komma fram. Har letat överallt, och nu är det inte roligt längre.....
Ha det gött alla (inte plånboken) och trevlig helg....
Pöss

image29Jag och Max

image30Jag och Beanca

image31Jag beanca och Diddi

image32Beanca i bitjacka. Pappa Jonas i bakrunden.

image33Simon har svårt att stå:)

image34Beanca med den farligaste hunden av dom alla:)

image35Den farliga hunden i ett angrepp på Jonas:)

image36Simon svårt att stå igen!!!


Kommentarer
Postat av: Eva med Stella

Ni ser ut att ha haft det trevligt hos Jonas & Emma. Hoppas snart på att kunna åka dit igen, vem vet då kanske vi syns :)
Hälsningar från Eva med kullsystern Stella !

2008-04-25 @ 22:35:00
URL: http://www.redattraction.com
Postat av: Icka

Absolut, hoppas vi syns snart.
Mvh Icka Och Max

2008-04-26 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0